#طنزـتلخ
برای حل ناترازی آب، تهرانو تعطیل کردن.
مردم میرن مسافرت و مصرف زیاد بنزین باعث ناترازی بنزین میشه.
بعدش شرکتها چون تعطیلن، درآمد کمتری دارن و مالیات کمتری هم میدن
پس دولت هم دچار ناترازی درآمد میشه
و مجبوره پول چاپ کنه و همین باعث تورم و گرونی میشه
اینجا راهحل هر بحران، خودش یه بحران جدیده
4
748