📍۳ تا اشتباهی که تقریباً همه تریدرها حداقل یکبار انجام دادن...
1️⃣ فکر میکنن تحلیل مهمترین بخش تریده
📍بیشتر تازهکارها ماهها وقت میذارن تا بهترین استراتژی رو پیدا کنن...
اما برای کنترل احساسات و مدیریت سرمایه تقریباً هیچ وقتی نمیذارن.
در حالی که خیلی از ضررها از تحلیل بد نیست؛ از اجرای بد تحلیله.
2️⃣بعد از چند برد، اعتمادبهنفسشون بیش از حد زیاد میشه .
▫️چند تا معامله خوب پشت سر هم...
بعد یهو حجم معامله دو برابر میشه!
▫️قوانین کمکم فراموش میشن.
و بازار معمولاً دقیقاً همون موقع یادآوری میکنه که هیچکس شکستناپذیر نیست.
3️⃣استاپ رو دشمن خودشون میبینن
▫️وقتی قیمت به استاپ نزدیک میشه، به جای خروج میگن:
«یه کم دیگه صبر کنم...»
همین «یه کم دیگه» خیلی وقتها یک ضرر کوچک رو به یک فاجعه تبدیل میکنه.
استاپ برای نابود کردن حسابت نیست؛ برای محافظت از اونه.
حالا تو هم یه اشتباهی که تکرار کردی رو برام بنویس♥️
3
60