#بیـهشتگ
⭕️گویا در پایتخت جمهوری آذربایجان باکو نیم ساعت برق بدلیل یک نقص قطع میشه، و الهام علیف رئیسجمهور آذربایجان ضمن اخراج کردن وزیر نیرو از کار، وی را در رسانه ملی جلوی مردم بهش بابت قطعی برق نالایق توصیف کرده و او را با الفاظ تُند مورد خطاب قرار داد و از او خواست باید از مردم از کسانیکه در بیمارستانها در آسانسورها و شرکتها کارخانهجات علاف کرده است و همچنین به اقتصاد کشور ضربه زده است، عذرخواهی کند.
حال در کشور ما ضمن اینکه روزانه 4 ساعت برقمان را میبرند بعد دولتمردانمان بجای خودشان مردم را مقصر این امر میدانند:)))
1
5
592