#base
#eth
⭕️شبکه بیس از کار افتاد؛ تولید بلاکها بیش از دو ساعت متوقف شد
🔸 شبکه بیس (Base)، راهکار لایه دوم اتریوم که توسط صرافی کوین بیس توسعه یافته است، روز پنجشنبه ۴ تیر به دلیل بروز مشکل در فرآیند تولید بلاک، بیش از دو ساعت از دسترس خارج شد.
🔸 این اختلال تنها چند ساعت پیش از اجرای یک ارتقای برنامهریزی شده در این شبکه به وقوع پیوست. تیم توسعهدهنده به سرعت اعلام کرد که داراییهای کاربران در امنیت کامل قرار دارد و تلاش برای رفع مشکل اجماع آغاز شده است.
2
64