تحلیل BTC تایمفریم 4 ساعته 🚨
خواستم یه بار دیگه این تحلیل رو ریپلای کنم بگم جا نمونید ، سوده خوبی میده همین الانم اکتیو شده من دیگه نرسیدم تو اینجا هم سیگنالش کنم فقط تحلیلشو گذاشتم ، برای اپدیتش بگم اگر برگشته بود تا 62000 تا اخر هفته پوزیشن ریسک فیری شده و منتظر اوردر بالاتر میمونیم ، ممکنه منشأ ریزش از اوردر بالایی باشه و اینو فیک کنه
در صورت شکست 58000 رو به پایین هم که دیگه هستیم حالا حالا ها


9
3
92