#دارالمجانین
شبکه 14 اسرائیل: به نظر ما ایران داره با یه سلاح الکترومغناطیسی روی مغز ترامپ اثر میذاره؛
رفتار و تصمیمهای ترامپ نسبت به قبل فرق کرده و این اتفاق عادی نیست.
این فناوری شبیه تلهپاتیه، با این تفاوت که از امواج الکترومغناطیسی استفاده میکنه.
روسیه و چین این تکنولوژی رو دارن و الان هم ایران هم بهش دست پیدا کرده.
پی نوشت:
من فکردم فقط واسه ماها شیشه میزنن😂😅
1
4
80