یه سیو سود ۳۰٪ رو همه پوزیشن ها زدم و در مجموع یک ریوارد ۲/۵ سیو سود کردم بقیش بازه ببینیمچیمیشه قصدم اینه اتریوم و نگه دارم باید واکنشش به ۱۵۳۰ و ببینم تا اخر شب