جلوی ۵۰٪ ضرر و گرفتیم🔥
هولدر های ریپل خیلی میپرسیدن که یعنی واقعا ۱/۷ یا ۱/۵ دلار و میبینه؟
الان میبینیم که بازار خرسی شوخی نداره و تعصب روی یک پروژه دیجیتالی نعنی نداره
از جایی که گفتم استاپ فعال کنید و خارج شید یعنی ۲ دلار ۵۰٪ ریخته و این یعنی پولت اگر رو ریپل بوده الان نصف شده و باید مینیمم ۱۰۰٪ رشد کنه تا سر به سر بشی
برای همین ما هیچ کوینی و dca سنگین نمیکنیم و پولی و درگیر خرید میکنیم که نیازی بهش نداریم و تعصبی نداریم که چون یه پروژه ای داریم تو ولتمون باید رشد کنه فقط و بره بالا

1
10
124