#حرفـحق
🔸️مشاور عالی رئیس اتاق بازرگانی تهران:
اگه ترامپ تمام تحریم ها رو لغو کنه و فردا بیاد تهران با پزشکیان آبگوشت بزباش بخوره؛ وضع مردم بهتر نمیشه حتی بدترم میشه. چون حکومت فاسده.
#حرفـحق
🔻تلخترین قسمت ماجرا آنجاست که حتی اگر؛
یکروز دوباره ارزش دلار بشود هـزار تومان
قیمت مسکن معقول و خودرو ارزان شود
فیلترینگ و حجاب اجباری افسانه شود
آسمان آبی و هـوا قابل تنفس شود
جوانی ما دیگر هیچوقت بازنخواهد گشت
آنچه تباه کردند؛ زندگیمان بود...
#حرفـحق
🔻اقتصادی برایمان درست کرده اند که اگر کاغذ سفید بخرید و بگذارید یه گوشه، ۲ ماه بعد ارزشش دو برابر میشه و اگر به همان حجم اسکناس بگذارید کنار، ۲ ماه نشده ارزشش نصف میشه، اسمش را هم گذاشتهاید؛
اقتصاد مقاومتی!
🔹آنچه مقاومتی است، ۴دهه مقاومت شماست در برابر فهمیدن، فهمیدن… Show more
#حرفـحق
✅مرغ به جایگاه قیمتی سابق گوشت رسیده است
گوشت جایگاه سابق طلا را اشغال کرده،
و طلا حالا در جای مسکن نشسته است.
چرخه معکوس معیشت در ایران؛ جایی که هر کالا، نشانه سقوط یک پله دیگر از توان زندگی مردم است.
#حرفـحق
درخواست تعطیل سازی وزارت نیرو!
«مهدی بستانچی»، رئیس «شورای هماهنگی شهرک های صنعتی»، می گوید: اگر قرار است مردم خودشان برق تولید کنند، پس دیگر وزارت نیرو به چه دردی می خورد؟! بهتر است آن را جمع کنند و بودجه اش را به مردم بدهند تا خودشان برق تولید کنند!
«عباس علی آبادی»،… Show more
#حرفـحق
💠 آن هنگام که به قول علما خدا از مردمان سرزمین راضی بود !
سد کرج لبریز و پر بود و برکت هم بود.
پس طبق گفته علما و حکما خدا از ما راضی نیست !
و باز به قول همان علما و روایات یک چیزهایی مانند بیعدالتی و اجحاف و ...... هم زیاد شده .
#حرفـحق
.✍️بهنام صمدی
🔵 تعطیلیهای اخیر نشون داد، بود و نبود حداقل ۵۰ درصد کارکنان دولت تاثیری روی کیفیت زندگی مردم و اقتصاد کشور نداره
🔹پس چرا این دستگاهها منحل نمیشن تا کسری بودجه کمتر بشه؟این طوری آب و برق و گاز کمتری مصرف و ناترازی انرژی حل میشه، ساختمونهاشون رو هم بفر… Show more
#حرفـحق
یادمه قدیم ترا میگفتن:
آدم دوزاری رو
اگه پنج زار حساب کنی
باید سه زار تاوان بدی
پس مراقب آدمهای اطرافمون باشیم
خرج الکی پشیمونیه زیاد میاره ...
#حرفـحق
✍️محمد پارسی
🔻کمبود آب و برق و گاز در کشوری غنی از منابع چون ایـران اسمش ناترازی انرژی نیست، ناترازی خِـرد است و اندیشه!
حذف نخبگان و قدرت گرفتن افراد نالایق، بیسواد و ریاکار در نظام تدبیر و مسوولیت، هر سرزمین و کشوری را میتواند به ورطه ناترازی و نابودی بکشاند...
#حرفـحق
در این مملکت عمر اخبار دو روز است!
هنوز خبر الهه و زن کشی تمام نشده بود که از فردا صبحش وارد خبر کاظم و غارت فرزندانش شدیم و از فردا هم وارد اخبار آژانس و صدور قطعنامه علیه ایران میشویم، البته به شرطی که خبری قویتر روی دست این خبر نزند.
مملکت که نیست، سینمای وحشت است.