حالا بازم مشکلی نیستش
درسته همه ظاهر قضیه رو میبینن
که از اونجایی که معلومه ظاهر خوبی هم نداره
خلاصه این مارکت بالا و پایین داره همیشه رو همین مود نمیچرخه
منم سعی میکنم تا کامل رو به راه نشدم
دیگه فعالیتی روی سیگنال ها نداشته باشم
که دلخوری پیش نیاد ❤️❤️
تشکر از همراهی شما عزیزان ❤️
7
71