#اختلال مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت وقفه دوباره در خدمات بانکهای ملی و صادرات:تلاش میکنیم این اختلال تا پایان وقت امشب برطرف شود پی نوشت: وجدانن حمله سایبری شده یا خودتون بستین؟ یکم داره مشکوک میشه