درود روزتون بخیر ❤️
یه چیزی رو خواستم بگم اینجا نه برای توجیح خودم و اشتباهاتم بلکه برای بیان یه سری مطالب
یه سری از دوستان منو میشناسن از قبل
میدونن قدیم فعال تر بودم و دقت و تمرکز بیشتری داشتم و مدام پیگیر بودم
اما بنا به یه سری اتفاقات و دلایل دیگه نتونستم زیاد بیام پیگیر باشم یا مدیریت کافی رو داشته باشم
واسه همین حالا من چیزی نمیگم خودتون برید نگاه کنید حداقل ۶۰ درصد پوزیشن های من که استاپ خورده بیشترشون داخل سود بودن هر کدوم ریوارد های ۳ به بالا داده بودن
اما چیشد که استاپ خوردم ؟
اشتباه من این بودش که داخل شرایط نا مناسب که نمیتونستم بیام مدیریت کنم همون موقع سیگنال میذاشتم
اکثر استاپ هایی که خوردم به دلیل مشکلات خودم بوده و نبودن مدیریت کردن
واسه همین یدفعه اینجوری همه چیزم بهم ریختش
1
7
70